fredag 25 november 2011

Nu skiljer jag mig

Nu börjar det bli dags, känner jag, att separera den gamla vanliga Jenny från den här nya, konstiga människan som påstår att hon tänker ge ut en bok i vår. Så nu har jag kämpat hela dan för att dela upp innehållet på den gamla sidan i två och få till nån slags ny design med hjälp av Johans utmärkta foton.

Alltså, i fortsättningen kommer Skrivarjenny att hänga kvar här medan Copyjenny får maka på sig hit:


Lägg märke till hur de olika sidornas formgivning bildar en harmonisk helhet, samtidigt som de olika färgskalorna tydligt symboliserar den mångfacetterade verkligheten som ... äh, inte fan vet jag om det blev så bra. Men nu orkar jag inte slåss mer med bilder som vill lägga sig på fel ställe och bredder som aldrig stämmer, så nu får det vara som det är. Tills imorgon i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Otäcka människa. Skrämmas är du bra på *ler* Kram!

    SvaraRadera
  2. Sorry, kunde bara inte låta bli. Det är jag och Hänt i veckan, vet du.

    SvaraRadera